Notes d’anglès

Ui, ui, ui…! Això sí que no ha anat gaire bé…! Us han donat les notes de l’examen d’anglès d’avui i són moooolt baixetes, oi…? Doncs, mira: haureu de plantejar-vos què ha passat, eh…? I actuar-hi en conseqüència…

De tota manera, no us hi amoïneu, que el Jordi ja us hi ajudarà. Ja ho veureu… Ara, això, sí: us ho heu d’agafar amb un ànim diferent, eh…?

Au, va que divendres ho comentareu a classe i el Jordi us donarà solucions…

Estic una mica enfadada, eh…?

Maria Curiosa.


Accions

Informacions

Deixa un comentari

Podeu utilitzar aquestes etiquetes : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>